artykuł nr 1

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaśle zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://www.mopsjaslo.4bip.pl.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Iwona Wojnarowicz - e-mail: iwona.wojnarowicz@mopsjaslo.pl lub telefonicznie 13 44 64 328. Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów. Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania. Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę. Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej. Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do Dyrektora naszego urzędu:Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl. Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaśle

Szkolna 25
38-200 Jasło

Parking

  • Możesz skorzystać z miejsca parkingowego. Na parkingu wyznaczyliśmy 2 miejsca przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami. Pamiętaj o zabraniu karty parkingowej i umieszczeniu jej za szybą.
  • Miejsca parkingowe są pomalowane na niebiesko i prawidłowo oznakowane.
  • Od miejsca parkingowego do wejścia do budynku odległość wynosi około 20 metrów.
  • Parking jest bezpłatny.
  • Parking znajduje się przed wejściem.

Pies asystujący

  • Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.

Wejście do budynku

  • Wejście jest na poziomie gruntu. Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku.
  • Do wejścia doprowadzona jest stała pochylnia o nachyleniu 6%.
  • Przestrzeń manewrowa przed wejściem wynosi 76 centymetrów.
  • Drzwi musisz otworzyć ręcznie.
  • Otwierają się na zewnątrz.
  • Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.
  • Drzwi mają wygodną i ergonomiczną klamkę.
  • Można je łatwo utrzymać w pozycji otwartej.
  • Szerokość otworu wejściowego wynosi 90 centymetrów.
  • Drzwi są przeźroczyste i są kontrastowo oznaczone.
  • Skorzystaj z dzwonka przy drzwiach.

Przestrzeń za wejściem

  • Po wejściu do budynku, po lewej stronie znajdują się przeszklone drzwi oznaczone kontrastową taśmą, po przejściu których, na wprost znajdują się schody, po lewej stronie przy schodach znajduje się dźwig osobowy.
  • Informacja dotykowa o rozmieszczeniu pomieszczeń znajduje się na każdym z pięter, na wprost wejścia na piętro znajduje się plan tyflograficzny.
  • W pomieszczeniu zamontowany jest system dźwiękowy INTONAVI
  • Przestrzeń jest zazwyczaj cicha i spokojna.
  • Pomieszczenie jest dobrze oświetlone.
  • Punkt obsługi znajduje się na pierwszym piętrze na wprost wejścia na pierwsze piętro, pokój 112
  • Punkt obsługi wyposażony jest w pętlę indukcyjną.
  • W punkcie obsługi dostępna jest usługa tłumaczenia online na język migowy.

Ciągi poziome

  • Pomieszczenia znajdują się na 3 kondygnacjach.
  • Wszystkie korytarze są dostępne.

Ciągi pionowe

  • Na inne kondygnacje możesz się dostać za pomocą schodów.
  • Możesz skorzystać z dźwigu osobowego.
  • W budynku znajdują się 2 schodołazy gąsienicowe.

Schody

  • Schody
  • Ciąg schodów składa się z 9 stopni.
  • Stopień ma wysokość 15 centymetrów.
  • Przy schodach znajduje się poręcz wzdłuż całego ciągu.
  • Stopnie są oznaczone kontrastowo (pierwszy i ostatni stopień ciągu schodów)

Dźwig osobowy

  • Drzwi musisz otworzyć ręcznie.
  • Szerokość drzwi wynosi 90 centymetrów.
  • Dźwig osobowy znajduje się w budynku.
  • Po wejściu do budynku, po lewej stronie znajdują się przeszklone drzwi oznaczone kontrastową taśmą, po przejściu których po lewej stronie przy schodach znajduje się dźwig osobowy.
  • Kabina windy ma głębokość 148 centymetrów i szerokość 104 centymetrów.
  • Przyciski sterujące mają duże oznaczenia.
  • Oznaczenia są kontrastowe.
  • Najniższe przyciski sterujące znajdują się na wysokości 85 centymetrów.
  • W razie problemów - zadzwoń do obsługi na numer telefonu: 134464328.

Pomieszczenia

  • Wszystkie pomieszczenia są dostępne dla osób na wózkach.

Łazienka

  • W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnościami.
  • Na każdym z pięter jest dostępna toaleta w połowie korytarza po prawej stronie.
  • Drzwi musisz otworzyć kluczem.
  • Drzwi otwierają się na zewnątrz.
  • Drzwi łatwo pozostają w pozycji otwartej.
  • Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku do łazienki.
  • Klucz do łazienki na pierwszym piętrze znajduje się w punkcie obsługi pokój 112, klucz do łazienki na drugim piętrze znajduje się w sekretariacie pokój 208.
  • Szerokość otworu wejściowego wynosi 90 centymetrów.
  • W toalecie jest zamontowana linka do wzywania pomocy.
  • W toalecie jest zamontowany przycisk do wzywania pomocy.
  • Przestrzeń manewrowa wynosi 130 centymetrów.
  • Przestrzeń manewrowa przed ustępem wynosi 102 centymetrów.
  • Przestrzeń po lewej wynosi 40 centymetrów.
  • Przestrzeń manewrowa po prawej stronie ustępu wynosi 277 centymetrów.
  • Pochwyty są po obu stronach ustępu.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna